kooshaideal

ساخت وبلاگ

سیم کشی ساختمان

سیم کشی ساختمان یکی از اصلی ترین اقدامات جهت ساخت یک ساختمان است که باید به روش های استاندارد انجام شود. امروزه روش های  جدید سیم کشی ساختمان با پیشرفت تکنولوژی بسیار بهتر و استانداردتر از روش های قدیمی شده است . برای سیم کشی ساختمان قوانین و آیین نامه های اجرایی باید رعایت شود.

انواع سیم کشی ساختمان

سیم کشی ساختمان به دو روش روکار و توکار انجام میشود که به نوع پروژه بستگی دارد.

1-سیم کشی روکار: در این نوع سیم کشی، سیم از روی گچ دیوار عبور داده می شود.  برای امنیت و مشخص نبودن سیم روی  دیوار از لوله های  مخضوص سیم برق استفاده می شود. از مزایای این روش این است که در صورت بروز مشکل راحت تر می شود مشکل را برطرف نمود.

2-سیم کشی توکار: این نوع سیم کشی از متداول ترین روشهای سیم کشی می باشد که سیم ها زیر گچ یا سیمان  عبور داده  می شوند. این نوع سیم کشی را بنا به پروژه باید سیم کشی کرد. استفاده از سیم های چند لایه عایق و یا استفاده از لوله های خرطومی که زیر گچ دیوار عبور میدهند. در جاهایی که نیاز نیست لوله گذاری انجام شود سیم مخصوص داخل دیوار به کار می رود. از مزایای این نوع سیم کشی میتوان به ظرافت کار و حفظ ایمنی اشاره کرد. سیم کشی توکار به سه روش استفاده از جعبه تقسیم، به وسیله جعبه کلید و پریز برق یا به وسیله جعبه فیوز انجام می شود که هر کدام به نوع پروژه بستگی دارد که برق کار باید با در نظر گرفتن فاکتورهایی مثل آزمودن موقعیت و انجام پروژه ای اقتصادی، بهترین خروجی کار را ارائه دهند. و برای پیدا کردن برق کار خوب شرکت های زیادی هستند. یکی از بهترین ها، شرکت تعمیرات ساختمان کوشا ایده آل می باشد که بهترین برق کار و عالی ترین خدمات را برای این امر ارائه میدهد.

kooshaideal...
ما را در سایت kooshaideal دنبال می کنید

برچسب : سیم کشی ساختمان ,سیم کشی ,برق کار ,تعمیرات ساختمان , نویسنده : kooshaideal kooshaideal1 بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 7:06